Egészségügy: Milyen étrenddel kerülhetünk jobb formába idén?

Szeretettel köszöntelek a Egészségügy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 291 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 54 db
  • Linkek - 79 db

Üdvözlettel,

Egészségügy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészségügy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 291 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 54 db
  • Linkek - 79 db

Üdvözlettel,

Egészségügy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészségügy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 291 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 54 db
  • Linkek - 79 db

Üdvözlettel,

Egészségügy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészségügy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 291 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 54 db
  • Linkek - 79 db

Üdvözlettel,

Egészségügy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Néhány étrendbeli változtatással már sokat tehet az egészségéért az, aki 2012-ben jobb formába szeretne kerülni - hangsúlyozta az InfoRádiónak a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke. Antal Emese arról is beszélt, hogy a fogyókúrázóknak sem kell lemondaniuk minden finomságról, kisebb mennyiségben fogyaszthatnak olajos magvakat, dióféléket is, a sózott földimogyorót viszont kerüljék. 

Sokan kezdik az évet életmódváltással. Az InfoRádió által megkérdezett szakember azt tanácsolja, hogy naponta négyszer-ötször étkezzünk, együnk sok zöldséget és gyümölcsöt, cseréljük le a finomlisztből készült pékárukat teljeskiörlésűre és válasszuk az alacsonyabb zsírtartalmú ételeket: tejszín helyett például 12 százalékos tejföllel vagy joghurttal sűrítsük a főzeléket. 

Antal Emese kiemelte a folyadékfogyasztást is: másfél-két litert igyunk naponta, lehetőleg ásványvizet. 

Cseréljük le a telített zsírsavakat telítetlenre. Az omega3 zsírsavak, amelyeknek a szív és érrendszer, valamint a daganatos megbetegedések megelőzésében van fontos szerepük, főleg a tengeri halakban és az olajos magvakban találhatók meg. 

A Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke azonban nem ajánlja a sózott pörkölt földimogyoró túlzott fogyasztását, inkább keressünk sótlan változatot, vagy más mogyorófélét. Ez nem is olyan nehéz, hiszen egyre nagyobb a választék.Hanganyag: Farkas Dávid

Címkék: étrend

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu